Cookies

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Koszyk jest pusty
Zamów
 
Wstecz TYR Polska   /   Obsługa Klienta

Produkty

 
 
 

Newsletter

 
Chcę otrzymywać newsletter TYR Polska
 

Obsługa Klienta

 

Pytania i odpowiedzi


⇒ Jak złożyć zamówienie?

Są dwa możliwe sposoby:

1) Rejestracja: Zarejestruj się jako użytkownik używając formularza dostępnego w górnej części strony "Zaloguj/Zarejestruj", albokliknij tutaj. Uzupełnij swoje dane i zacznij zakupy wybierając kategorię i produkt. Po wybraniu produktów wskaż sposób dostawy i płatności. Po przeczytaniu warunków zakupu potwierdź zamówienie. Otrzymasz potwierdzenie zamówienia na e-mail oraz drugie, gdy przesyłka zostanie nadana.

2) Rejestracja w trakcie zamówienia: Zacznij zakupy klikając w kategorię i wybierając produkt. Kliknij zamów i podaj swoje dane kontaktowe. Wybierz sposób płatności i opcję dostawy. Po przeczytaniu regulaminu potwierdź zamówienie. Otrzymasz potwierdzenie zamówienia na e-mail oraz drugie, gdy przesyłka zostanie nadana.

Kiedy otrzymam zamówienie?

Jeśli produkt jest dostępny otrzymasz zamówienie w ciągu 2-6 dni roboczych.

Jeśli produkt jest niedostępny, sprowadzenie go może zająć nam do 8 tygodni, jeśli czas ten będzie dłuższy poinformujemy Cię o tym mailowo.

 

Jak mogę zwrócić produkt?

W potwierdzeniu zamówienia wysłanym drogą mailową otrzymasz również formularz zwrotu z instrukcjami postępowania. Jeśli nie masz wiadomości z potwierdzeniem formularz możesz pobrać tutaj.

⇒ Czy możliwy jest zwrot lub wymiana produktu kupionego na zawodach?

Zwrot lub wymiana produktu kupionego na stoisku mobilnym TYR jest możliwy. Prosimy o kontakt z działem obsługi klienta w celu uzyskania dalszych instrukcji.

Mam wadliwy produkt, co powinienem zrobić?

Napisz do nas e-mail i dołącz do niego zdjęcie wadliwego produktu oraz numer zamówienia/paragonu. Jeśli produkt został kupiony w sklepie stacjonarnym TYR lub na stoisku mobilnym, prosimy skontaktować się ze sklepem w Warszawie i poprosić o dalsze instrukcje.

⇒ Nie mogę zalogować się do swojego konta. Jaka jest tego przyczyna?

Jeśli zapomniałeś hasła, możesz je zresetować klikając tutaj. Jeśli w dalszym ciągu nie możesz się zalogować prosimy o kontakt z działem obsługi klienta w celu otrzymania dalszych instrukcji.
 

⇒ Jak mogę użyć klubowego kodu rabatowego?

Podczas finalizacji zamówienia dodaj swój kod rabatowy w polu znajdującym się poniżej listy wybranych produktów i kliknij "aktywuj". Wszystkie ceny będą obniżone podczas Twojej wizyty.
 

Jeśli Twój kod nie działa prosimy o kontakt z klubem i upewnienie się, że posiadasz prawidłowy kod. Możesz także skontaktować się z nami w celu wyjaśnienia sprawy.
 

Pamiętaj, że kod nie obniża cen produktów przecenionych oraz nie można go użyć razem z Kartą podarunkową.
 

⇒ Wygrałem kartę podarunkową ale kod nie działa. Co powinienem zrobić?

Zaktualizowaliśmy nasz system w styczniu 2014 roku. Wszystkie karty podarunkowe i bony zakupowe wydane przed tym okresem są nieaktywne. Jeśli masz kartę z niedziałającym kodem prosimy o kontakt z działem obsługi klienta.
 

Prawidłowy format kodu na karcie podarunkowej to xxxx-xxxx-xxxx.
 

⇒ Jaki mam rozmiar?

Kliknij tutaj żeby zobaczyć nasze tabele rozmiarów. Jeśli ciągle masz problem z doborem odpowiedniego rozmiaru chętnie pomoże Ci w tym nasz dział obsługi klienta.
 

⇒ Chciałbym kupić produkt, który znalazłem na stronie TYR.com, czy mogę zamówić go na tej stronie?

Zamówienie produktu dostępnego na stronie TYR.com nie jest możliwe.
 

⇒ Gdzie mogę obejrzeć produkty TYR?

Produkty TYR można obejrzeć w naszym sklepie stacjonarnym oraz na stoisku mobilnym TYR obecnym na wielu imprezach sportowych w całym kraju.
 

⇒ Do jakich krajów wysyłane są zamówienia?

Wysyłamy zamówienia do Szwecji, Danii, Norwegii, Finlandii, Belgii i Holandii, Polski i do krajów bałtyckich. Jeśli chcesz zamówić produkt do innego kraju prosimy o kontakt z działem obsługi klienta.
 

⇒ Czym jest klub TYR?

Klub TYR to klub, z którym mamy podpisaną umowę współpracy. Jeśli chcesz, aby Twój klub dołączył do tego grona skontaktuj się z naszym sales representative - Karol Kosmala: karol.kosmala@tyrpolska.pl, +48 694 952 444

 

Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z Pytaniami i Odpowiedziami zanim skontaktujesz się z działem obsługi klienta. Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie wypełnij formularz kontaktowy.

Skontaktuj się z nami

Godziny pracy
Poniedziałek - Piątek 10.00-16.00
Informacje kontaktowe

Sklep internetowy, obsługa klienta:
Nordic Swim and Sport Polska
ul. Czereśniowa 4
Rekcin
83-010 Straszyn
NIP: 5892010363

E-mail kontakt@tyrpolska.pl
Telefon w sprawach realizacji zamówień
(+48) 662 992 700

w sprawach wyboru produktów
(+48) 694 952 444
Biuro

Sklep TYR
ul. Esperanto 5

01-049 Warszawa 

Napisz do nas





captcha

 

Stroje i sprzęt sportowy dla pływaków i triathlonistów!

TYR zawdzięcza swoją nazwę mitycznemu nordyckiemu bóstwu wojowników i atletów, jest wcieleniem ducha spotrowego współzawodnictwa i symbolem odwagi oraz zwycięstwa. Założona w 1985 r., firma TYR poświęca się z pasją rozwijaniu najnowszej generacji strojów i akcesoriów pływackich zarówno dla zawodowców, jak i dla amatorów, jest modelowym przykładem innowacyjności i stylu.
 

TYR Polska

Obsługa Klienta »
Tabele rozmiarów »
Sklepy TYR »
Stoisko mobilne »
 

Dane firmy »
O nas »
Regulamin »
Polityka prywatności »